رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه این جمعیت در حال ارتقای سطح توان امدادرسانی به شهروندان است، از آمادگی برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
محمد تاجران داوطلب جمعیت هلال احمر بعد از انتقال پیام صلح و دوستی در ۵۶ کشور جهان، اکنون مشغول رکاب‌زدن در آمریکای لاتین است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۲۸ هزار دانش آموز در یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده در سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
هلال‌احمر ایران در پی فروریختن ساختمانی در اسکندریه برای اعزام تیم‌های امدادی به مصر اعلام آمادگی کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در ۳ استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی در تهران و سمنان مبنی بر بارش‌های رگباری شدید و احتمال وقوع سیل گفت: امدادگران به حالت آماده باش درآمدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به بارش‌های رگباری در ۴ استان گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنان در آماده باش‌اند.
رئیس‌جمهور در مراسم روز جهانی هلال‌احمر گفت: باید امنیت شغلی نسبت به کسانی که خدمت‌گذار در این مجموعه هستند ارتقا پیدا کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش کامل امدادگران در ۲۴ استان از جمله تهران و امدادرسانی به ۸۶۱ نفر در ۸ استان غربی و شمال‌غرب کشور در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان خوزستان گفت: ۲۸ تیم جمعیت هلال احمر خوزستان برای امداد رسانی احتمالی به دلیل بارش‌های گسترده در آماده باش هستند.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به ناپایداری هوا و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
در نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، ماده واحده پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ این جمعیت تایید و آماده طرح و تصویب در مجمع عمومی هلال‌احمر شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس گفت: در پی زلزله ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.
مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات اضطراری احمر با اشاره به جزییات زمین لرزه در مازندران گفت: نیروهای هلال‌احمر به حالت آماده باش درآمدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز درمانی هلال احمر در اکوادور، هلال احمر را مظهر دیپلماسی عمومی و سلامت دانستند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در ۹ استان کشور خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از تعویق رأی دیوان عدالت اداری در خصوص کارکنان تبدیل وضعیت شده این جمعیت به منظور بررسی بیشتر و حل مشکل پیش آمده خبر داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آمادگی ۱۰ هزار مربی سازمان جوانان در سراسر کشور برای ارائه آموزش‌های امدادی در مدارس و مهدهای کودک خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ